Colossus Transports Connexion

ENTREPRISE FRANCOPHONE DE TRANSPORT DE STAR CITIZEN


Actu de la 2.6

Partagez

descriptionRe: Actu de la 2.6

more_horiz
Invitation to Play Star Citizen Alpha 2.6.2 on PTU!

Hi everyone!

We've published 2.6.2b to PTU tonight and it's now available to our Evocati, PTU 1st and 2nd Wave testers, Subscribers, and Concierge Members!


Idem.

_________________

descriptionRe: Actu de la 2.6

more_horiz
Pour la 2.6.2 le bucaneer est prêté. il est très rapide et plutôt bien armé. Comme pas mal de vaisseaux la visibilité des écrans est très moyenne en fait il faudra choisir car ils ne sont pas tous visibles. Et nous avons aussi le super hornet qui est connu mais toujours aussi efficace.











_________________

descriptionRe: Actu de la 2.6

more_horiz

T'es rassuré dans le cockpit lol!

_________________
       

descriptionRe: Actu de la 2.6

more_horiz
Pas tant que ça car effectivement en bougeant la tête on peut tout voir même l'extincteur qui n'a pas le temps de servir mais en combat on voit à peine deux écrans et le radar.

Je nuance aussi mon jugement sur la puissance de feu du buccaner. Il embarque des armes de petit calibre taille 1 et 2, il faut donc bien insister pour détruire.




Il ont aussi revu l'interface des options :







_________________

descriptionRe: Actu de la 2.6

more_horiz
Le profile T16000 marche toujours ou vous avez du rebinder vos touches ?

_________________

descriptionRe: Actu de la 2.6

more_horiz
le profile fonctionne toujours sauf pour le boost et l'AB qui chez moi sont activés en même temps.

_________________

descriptionRe: Actu de la 2.6

more_horiz
A noter que sur cette version, quand on choisit "Crusader, Area 18", on est dans une chambre de l’hôpital à l'arrivée en jeu.

descriptionRe: Actu de la 2.6

more_horiz
Aacurann a écrit:
A noter que sur cette version, quand on choisit "Crusader, Area 18", on est dans une chambre de l’hôpital à l'arrivée en jeu.


oui bien vu





_________________

descriptionRe: Actu de la 2.6

more_horiz
Smoke_91 a écrit:
Aacurann a écrit:
A noter que sur cette version, quand on choisit "Crusader, Area 18", on est dans une chambre de l’hôpital à l'arrivée en jeu.


oui bien vu



Coup de chance en fait !

J'ai eu tellement de difficultés à rejoindre le PU sans plantage qu'à un moment j'ai testé la Zone 18 et le jeu à fonctionné !

Edition:
Je remarque qu'en fait, je suis tel certains grands génies: c'est par un hasard qui fait bien les choses que je fais une découverte ! ^^ *sifflote*

descriptionRe: Actu de la 2.6

more_horiz
Se réveiller à l’hôpital après 15 jours de coma pour avoir goûter un alcool Vanduul ça n'a rien d'un coup de génie !

_________________

descriptionRe: Actu de la 2.6

more_horiz
ANNOUNCEMENTS PTU 2.6.2 - 24.03.2017
Lien: Wave 2 (Spectrum)
Donc à priori Smoke et Sloubi vous êtes en vague 2

_________________
       

descriptionRe: Actu de la 2.6

more_horiz
On dirait bien que oui et c'est plutôt

_________________

descriptionRe: Actu de la 2.6

more_horiz
le rendu des dégâts sur le caterpilard  






_________________

descriptionRe: Actu de la 2.6

more_horiz
Et ceux sur le Buccaneer




_________________

descriptionRe: Actu de la 2.6

more_horiz
La-dessus on ne peut pas dire grand chose.....

_________________
       

descriptionRe: Actu de la 2.6

more_horiz
ANNOUNCEMENTS PTU 2.6.2c - 28.03.2017

Updates and Fixes

Star Systems:
Area 18, ArcCorp
Fixed an issue where players would load into the Medical Unit and not Customs when entering Area 18, ArcCorp for the first time.


Game Systems:
Star Marine
Fixed an issue with missing art in Echo Eleven.
Fixed an issue where pieces of debris were floating in the wrong areas on Echo Eleven.

Arena Commander
Fixed an issue where players were offered a respawn should they defeat an elite wave of enemies in both Vanduul Swarm and
Pirate Swarm.

Social Module
Fixed an issue where the party invite prompt would be cut off should the game client be outside of full screen view.


Ships:
All ships
Fixed an issue where ships would announces shields were recharging before they actually started to do so.

Buccaneer
Fixed an issue causing the Buccaneer to lose its animations.
Readjusted audio levels for the Buccaneer.

Gladiator
Fixed an issue with the Gladiator enter and exit animations not working properly.

Vanguard
Fixed an issue with the Vanguard causing the right hand screen to appears without VFX while quantum traveling.

Constellation Andromeda
Fixed an issue where the prompts for the Constellation Andromeda turrets stated another command.

P-52 Merlin
Fixed an issue with the P-52 Merlin where the afterburner audio would sound distorted.

Greycat Buggy
Fixed an issue with missing audio with the Greycat Buggy.


Technical:
Fixed a number of client crashes.
Fixed a number of server crashes.

_________________
       

descriptionRe: Actu de la 2.6

more_horiz
Du coup je ne vais pas pouvoir jouer ce soir :/

_________________

descriptionRe: Actu de la 2.6

more_horiz
ANNOUNCEMENTS PTU 2.6.2d - 29.03.2017

Updates and Fixes

Star Systems:
Port Olisar, Crusader
Fixed an issue where players could break collision in Port Olisar.


Game Systems:
Star Marine
Fixed an issue where performance would drop should players enter EVA in a Star Marine match.
Fixed an issue where players could Quantum Travel in Star Marine.
Fixed an issue where pieces of debris were floating in the wrong areas Echo Eleven.
Fixed an issue where weapon fire audio while in space were not properly muffled.


Ships:
General
Fixed an issue with the BEHR MSD-313 missile racks missing their textures..

Hornet Series
Fixed an issue with the Hornet series of ships where sound effects would trigger in the wrong place.

Caterpillar
Fixed an issue where aiming down sight in the Caterpillar’s cockpit would push players out of the ship.

Retaliator
Fixed an issue with the Retaliator where one of the hatches did not have sound.


Technical:
Fixed a number of client crashes.
Fixed a number of server crashes.

_________________
       

descriptionStar Citizen Alpha 2.6.2e

more_horiz
ANNOUNCEMENTS PTU 2.6.2e - 31.03.2017

Updates and Fixes

Star Systems:
Crusader
Fixed an issue where grenades did no damage in the Persistent Universe.


Game Systems:
General
Fixed an issue where pre-game music did not loop seamlessly.

Arena Commander
Fixed an issue where points would no longer calculate properly after ejecting from a ship.

Star Marine
Fixed an issue preventing players from returning to a match should they change cameras during the respawning process.

Social Module
Fixed an issue with multiplayer lobby font.
Fixed flairs in the hangar that contained incorrect text.

Camera
Fixed an issue where depressurization sounds could be heard when cycling through spectator cam.


Ships:
General
Fixed an issue where some ship’s physics grids could kill players.
Fixed an issue causing a delay in the Self-Destructing audio after cancelling the command.

Scythe/ Glaive
Fixed an issue preventing the ability for Scythe and Glaive to produce sound.

_________________
       

descriptionStar Citizen 2.6.2f

more_horiz
ANNOUNCEMENTS PTU 2.6.2f - 31.03.2017

Updates and Fixes

Star Systems:
Port Olisar, Crusader
Fixed an issue that sometimes caused Port Olisar terminals to incorrectly report that pads were full.

_________________
       

descriptionRe: Actu de la 2.6

more_horiz
Nouvelle version dispo sur le Live !

descriptionRe: Actu de la 2.6

more_horiz
allez Sloubi c'est la bonne cette fois Very Happy

_________________

descriptionRe: Actu de la 2.6

more_horiz
Plus que 15.7Go !!!! (en parant de la version test).
Vous ne me verrez pas sur le live ce WE


Tout les vaisseaux Drake (hors skin) sont de nouveau dispo à la vente pour la sortie du Buccaneer : https://robertsspaceindustries.com/comm-link/transmission/15805-Drake-Sale-The-2947-Lineup

Dernière édition par sloubi le Sam 1 Avr - 10:11, édité 1 fois

_________________

descriptionRe: Actu de la 2.6

more_horiz
Mais pourquoi je l'ai pas vu cette nuit 16h00 de chargement

Fly Wink

_________________
Ad infinitum et ultra silent

descriptionRe: Actu de la 2.6

more_horiz
ANNOUNCEMENTS PTU 2.6.3 - 07.04.2017

Updates and Fixes

Star Systems:
Crusader
Fixed another issue causing the ASOP terminals to state “All pads are full” in error.


Game Systems:
Star Marine
Fixed an issue where players who stayed in their spawn rooms at the end of round 2 should no longer see themselves die at the beginning of round 3.
Fixed several collision and environmental issues found within Echo Eleven


Technical:
Fixed a number of client crashes.
Made a number of performance tweaks to Echo Eleven and OP Station Demien.

_________________
       

descriptionRe: Actu de la 2.6

more_horiz
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum